miniBB: free php bulletin board and forum softwareStraznici.com - forum 
 - Diskuze - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -
www.straznici.com fórum / Stížnosti / minimální alkohol za volantem
Autor Zpráva
migel
Člen
# Zasláno: 25 Lis 2007 14:04
Odpovědět 

Dobrý den všem.Chtěl bych požádat o radu a pomoc.Pracuji jako zvukař a před zvučením v klubu si nějaké to pivko dám.Do práce dojíždím autem,ale mám zásadu že jedno pivo je z člověka pryč cca za dvě hodiny,tak si to vždy spočítám tak aby při těch 2-3 pifká jsem měl ještě rezervu a neměl v krvi nic.Před týdnem se mi bohužel stalo že jsem si dal před prací v 19:00 dvě velká a jedno malé pifko.Spočítal jsem si že zhruba ve 24:00 bude alkohol zcela pryč a já budu moci sednout za volant.Za volant jsem ale sednul o hodinu déle a to v 01:00 a v 01:30 jsem byl na parkovišti před barákem zadržen hlídkozu.Bohužel k mému údivu jsem nadýchal 0,225......Samozřejmě jsem spolupracoval na krvi jsem nadýchal 0,170 a kolik mi našli v krvi nedokážu odhadnout....Samozřejmě mi byl na místě zadržen ŘP.Nebyl jsem nalitý pouze jsem si to blbě spočítal a ten den měl pomalejší metabolismus či co.....Ale stejně je to dosti směšná hodnota.....Bezprostředně po požití málého piva k obědu člověk nadýchá 0,3?????Pomožte prosím poradte jak mám dále postupovat,a jaký trest mi hrozí???Máte někdo zkušenost???Samozřejmě odsuzuji lidi kteří jezdí pod vlivem,ale tohle je strašně krutý.Děkuji za jakoukoliv připomínku.Migel.

dement
Člen
# Zasláno: 25 Lis 2007 14:26
Odpovědět 

Otázkou je, kolik jste měl alkoholu v krvi při odběru. Je možné, že díky prodlevě od orientační dechové zkoušky do odběru krve to bude už 0. Čeká Vás správní řízení. Je pravděpodobné, že ale bude zastaveno, protože jde o velmi nízké hodnoty. Naše zákony netolerují žádnou hladinu alkoholu.
Sankce:
řízení vozidla ve stavu vylučujícím způsobilost, který si řidič přivodil užitím alkoholického nápoje nebo jiné návykové látky
Přestupek:
Pokuta: 25 000–50 000